Hova rendelhetek reggeli csomagot/hidegtálat?

Dunakeszi, Fót, Göd, Sződliget, Vác, Kosd, Verőce, Kismaros, Szokolya, Nagymaros, Zebegény, Szob

Budapestre is szállítunk – keress minket bátran, egyeztetjük a részleteket

Fentieken kívül máshova is rendelhetek?

Ha van rá lehetőségünk természetesen megoldjuk, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ez ügyben.

rendeles@ebredoizek.hu 06/70 429 38 09 @ebredoizek
Rendelési idő

Mennyivel előre kell rendelnem?

Reggeli csomag esetén:
A kiszállítási idő előtt legkésőbb előző nap 20:00-ig kell teljesülni a rendelésnek/fizetésnek.

Hidegtál esetén 24 főig:
A kiszállítási idő előtt legkésőbb 48 órával kell teljesülni a rendelésnek/fizetésnek.

Hidegtál esetén 24 fő felett:
Egyedi feltételekkel egyedi kedvezményeket biztosítunk, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.

Hogyan tudok fizetni?

A weboldalunkon bankkártyával, illetve átutalással is van lehetőség fizetni.

Mikor érkezik a reggeli csomag/hidegtál?

Csomagjainkat és hidegtálainkat a Dunakanyarban a kiszállítási napon reggel 7:00-9:00 között szállítjuk ki. Diósjenőre: 8:45-9:45 között, Fót-Vác esetén 8:30-10:00 között tudjuk vállalni.

Budapestre is szállítunk – keress minket bátran, egyeztetjük a részleteket.

Honnan tudom, hogy sikeres volt a rendelésem?

Rendelés leadása és a fizetés követően egy automatikus visszaigazoló emailt fogsz kapni, ha sikeres volt a folyamat. Amennyiben elutasító email érkezik, a készletünk elfogyott. Ebben az esetben lehetőséged lesz egy másik időpontra átrakni a rendelésed. Amennyiben nem szeretnéd áttenni a rendelésed, a vételárat aznap visszautaljuk.

Kérhetem az adott sávban pontosabban vagy sávon kívül a rendelést?

A rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban kérjük jelezd a kérésed, igyekszünk teljesíteni, minden esetben az általad megadott elérhetőség egyikén jelentkezünk.

Miként zajlik a reggeli csomag átvétele?

Az általad megadott címre szállítjuk ki a reggeli csomagot. Az ajtód elé vagy a teraszon lévő asztalra helyezzük, amennyiben megfelelőnek találjuk a környezetet. Csak abban az esetben fogunk telefonon hívni, vagy kopogni, amennyiben a körülmények nem teszik lehetővé a csomag biztonságos, higiénikus elhelyezését.

Miként zajlik a hidegtál átvétele?

A megadott telefon elérhetőségen hívunk, mikor a megadott címre érkezünk.

Csomag kiszállítás
Hova szállítunk

Honnan tudom, hogy valóban kistermelői termékek vannak a csomagban, hidegtálban?

A partner résznél megtalálhatóak azok a kistermelők, akiktől a termékeket beszerezzük Nektek. Illetve a Kiegészítőink oldalon a termékek külön is megtalálhatóak

Tovább a partnereink oldalra Partnereink

Reggeli csomagban lévő termékeket külön is megrendelhetem?

Igen van rá lehetőség, akár a csomagok mellé kiegészítésképpen ki tudjuk szállítani, ez esetben kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot. Dolgozunk rajta, hogy a termékeink külön is megrendelhetőek legyenek

rendeles@ebredoizek.hu 06/70 429 38 09 @ebredoizek

Laktóz/gluténérzékenység esetén is tudtok reggelit biztosítani?

Igen, a „mentes ébredés” csomagunk ez alapján van összeállítva, kérjük rendeléskor az ételérzékenységet jelöljétek meg.

Kosár