Hova rendelhetek reggeli csomagot/hidegtálat?
Dunakeszi, Fót, Göd, Sződliget, Vác, Kosd, Verőce, Kismaros, Szokolya, Nagymaros, Zebegény, Szob
Budapestre is szállítunk – keress minket bátran, egyeztetjük a részleteket
Fentieken kívül máshova is rendelhetek?
Ha van rá lehetőségünk természetesen megoldjuk, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ez ügyben.
Mennyivel előre kell rendelnem?
Reggeli csomag esetén:
A kiszállítási idő előtt legkésőbb előző nap 20:00-ig kell teljesülni a rendelésnek/fizetésnek.
Hidegtál esetén 24 főig:
A kiszállítási idő előtt legkésőbb 48 órával kell teljesülni a rendelésnek/fizetésnek.
Hidegtál esetén 24 fő felett:
Egyedi feltételekkel egyedi kedvezményeket biztosítunk, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.
Hogyan tudok fizetni?
A weboldalunkon bankkártyával, illetve átutalással is van lehetőség fizetni.
Mikor érkezik a reggeli csomag/hidegtál?
Csomagjainkat és hidegtálainkat a Dunakanyarban a kiszállítási napon reggel 7:00-9:00 között szállítjuk ki. Diósjenőre: 8:45-9:45 között, Fót-Vác esetén 8:30-10:00 között tudjuk vállalni.
Budapestre is szállítunk – keress minket bátran, egyeztetjük a részleteket.
Honnan tudom, hogy sikeres volt a rendelésem?
Rendelés leadása és a fizetés követően egy automatikus visszaigazoló emailt fogsz kapni, ha sikeres volt a folyamat. Amennyiben elutasító email érkezik, a készletünk elfogyott. Ebben az esetben lehetőséged lesz egy másik időpontra átrakni a rendelésed. Amennyiben nem szeretnéd áttenni a rendelésed, a vételárat aznap visszautaljuk.
Kérhetem az adott sávban pontosabban vagy sávon kívül a rendelést?
A rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban kérjük jelezd a kérésed, igyekszünk teljesíteni, minden esetben az általad megadott elérhetőség egyikén jelentkezünk.
Miként zajlik a reggeli csomag átvétele?
Az általad megadott címre szállítjuk ki a reggeli csomagot. Az ajtód elé vagy a teraszon lévő asztalra helyezzük, amennyiben megfelelőnek találjuk a környezetet. Csak abban az esetben fogunk telefonon hívni, vagy kopogni, amennyiben a körülmények nem teszik lehetővé a csomag biztonságos, higiénikus elhelyezését.
Miként zajlik a hidegtál átvétele?
A megadott telefon elérhetőségen hívunk, mikor a megadott címre érkezünk.
Honnan tudom, hogy valóban kistermelői termékek vannak a csomagban, hidegtálban?
A partner résznél megtalálhatóak azok a kistermelők, akiktől a termékeket beszerezzük Nektek. Illetve a Kiegészítőink oldalon a termékek külön is megtalálhatóak
Tovább a partnereink oldalra PartnereinkReggeli csomagban lévő termékeket külön is megrendelhetem?
Igen van rá lehetőség, akár a csomagok mellé kiegészítésképpen ki tudjuk szállítani, ez esetben kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot. Dolgozunk rajta, hogy a termékeink külön is megrendelhetőek legyenek
Laktóz/gluténérzékenység esetén is tudtok reggelit biztosítani?
Igen, a „mentes ébredés” csomagunk ez alapján van összeállítva, kérjük rendeléskor az ételérzékenységet jelöljétek meg.